Copykatt.

Favoritcafé: N/A
Favorittidning: N/A
Bästa saken som händer i vinter: Ska ramla och bryta ryggen.
Ett måste i garderoben: Kläder.
Favoritplagg i garderoben just nu: N/A
Längd: 185 cm
Byter gärna garderob med: 50 cent! den är lika stor som stockholm. (säker källa)
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart?
I vinter kommer jag att gå klädd i: Badshorts och flipflop,
Men absolut inte i: Vinterjacka
Byxa eller kjol: Kjol, no doubt.
Sminktips till allmänheten: Foundation från ngt fancy märke.
Parfym jag använder: Lacoste röd, Lacoste essential.
Senast utlästa bok: Hold em Poker For Advanced Players By Sklansky and Malmuth (tragiskt, jag vet)
Mitt rum kan beskrivas som: Slackerlife.
Mig själv med tre ord: Fett jävla awsome!
Jag ville bli när jag var liten: Förblir ett barn.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Kluven
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding
Kläder just nu: Strumpor.
Vad sa du senast: Lugna ner dig förihelvete.
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Hur många kuddar sover du med: 5.
Spelar du nåt instrument: Skinnflöjt, i min ensamhet.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Spenderar. (ska inte förknippas med investerar)
Bästa film: Kan omöjligt säga eftersom jag inte sett alla, men min personliga favorit är nog Step brothers just nu.
Har du några homosexuella vänner: Hoppas inte det. För om jag har det så vet jag det inte. Det suger, för då kan jag inte säga upp bekantskapen med dem. Så jon säg inget.
Tror du på mirakel: nej men spektakel vet jag existerar,
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Beror på vad man menar med trogen.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: en bortskämd jävla fittunge.
Bio eller promenad: Bio, såklart.
Är du kittlig: yup, men kittlar du mig, så slår jag dig, det är reglerna.
Snarkar du?: Det sägs så, tror dock inte på det. Har aldrig hört det själv.
Stjärntecken?: Vädur.
Rädd för insekter?: Jag tror att dem är mer rädd för mig än vad jag är för dem.
Äckligaste insekten: Insesten.
Största svaghet: Tillit.
Det här är jag bra på: Lösa jons problem. jag kan även skriva hyfsat långa rim. haha.
Bästa bok?: Writers United, enda boken jag läst mer än 1 gång.
Vad vill du jobba som?: Jag vill inte jobba, det är jobbigt.
Chips, morötter eller godis?: Allting blandat i en mixer.
Pizza eller hamburgare?: Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: Ja, jag tror det.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): stökigt
Gungar du på stolen?: Ja.
Vilken hand håller du gaffeln i?: Höger om jag slafsar, vänster om jag äter som en proper människa.
Gillar du att sjunga?: Ja, när ingen hör, eller om musiken är extremt hög.
Anser du att du är stark?: Nej, då finns risken att man behöver göra jobbiga saker.
Använder du knark?: Ja jag använder knark, jag tar dock inte knark. (va e de för jävla fråga)
Kaffe, thé eller inget?: **** vilket vackert väder.
Har du en besatthet?: Ja, jag är enormt facinerad utav onda demoner.

Kommentarer
Postat av: jonas

Ska vi jamma tillsammans imorgon med varsin skinnflöjt? Har webcam

2008-11-15 @ 01:23:18
URL: http://jonellerjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0