Efter rubrik kommer brödtext. Rövsex.

Börjar det gå för långt när man tänder eld på sin egen hand? Inte för att jag är självdestruktiv eller någonting liknande. Hade bara otroligt tråkigt. Det svider.


Igår blev jag utslängd från toxic. P.g.a att man inte får pissa på uteserveringen. Det sved.

Sen att jag fick sitta och dras med Bergman på nattbussen gjorde det inte saken bättre. Men grabben ligger i. Han hade tydligen varit ute med "firman" och lyckats få i sig 30 bira och 11 shots. Sammanfattning av att åka buss med Bergman, Det sved.


Nu sitter jag hemma och har kollat på ca 31039765 st avsnitt utav cardrunners, och mina cigg är slut, fuck it, jag tänder eld på håret.



Ps. Folk med koncentrationssvårigheter (vet inte om jag fick till det där rätt.) borde väl få åka till koncentrationsläger? Eller hade judar adhd? ds.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

att bli utslängd för att pissa på uteserveringen va det bästa jag nånsin hört! :D hahaha

2008-10-12 @ 19:41:34
URL: http://adlerz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, jag ville inte direkt fimpa ciggen :)

2008-10-12 @ 19:52:27
URL: http://omoral.blogg.se/
Postat av: CHAJNA!

Vill du veta något som svider? Att somna på Patricias överdimensionerade tuttar, för att sedan vakna upp i skedställning med Bergman

2008-10-12 @ 20:02:48
URL: http://jonellerjonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det sved när du kissade då eller? :D

2008-10-12 @ 20:07:03
Postat av: Muppis

CHAJNA luktar ju illa, det var då rakt inte skedställning :(

2008-10-13 @ 00:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0